HTML

szelidgesztenye

A szelídgesztenye neveléséről, új fajták és módszerek kipróbálásáról.

Friss topikok

  • csókakő: A japán és hibridfajtákkal szemben van némi aggodalmam: őshonos nyárfát már nagyítóval keresnek az... (2014.10.27. 10:56) 2012.03.09.
  • Apalka: Üdvözlöm! Érdeklődnék, hogy a Bouche de Betizac hibridekkel mi a helyzet? Most gondolkodom beszer... (2013.10.18. 19:21) 2011.03.15.
  • Trudesz: Szia Nagyon szeretnék én is szelídgesztenyét nevelni az udvaromban. Három évvel ezelőtt vettem ket... (2013.10.12. 19:26) Apa kezdődik
  • boszi71: A zengővárkonyi szelídgesztenyés mellett lakom, mégis sok segítséget kaptam Öntől szelídgesztenye-... (2011.10.20. 11:18) 2011.03.21.

Linkblog

Apa kezdődik

2011.03.15. 19:43 _atti

Na! Kezdődik.

Úgy döntöttem, hogy leírom azokat a történéseket, amik szelídgesztenye-fronton történnek.

Hátha ez is kedvet csinál egy pár embernek, hogy e méltatlanul háttérbe szorított csemegét ültessen.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://langatti.blog.hu/api/trackback/id/tr782742368

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Trudesz 2013.10.12. 19:26:32

Szia
Nagyon szeretnék én is szelídgesztenyét nevelni az udvaromban. Három évvel ezelőtt vettem kettőt, az egyiken most van 1db termés a másikat már egyszer cseréltem, de az is elpusztult. Most a kipusztult helyén ástam egy 1x1x1m-es gödröt és most vettem észre, hogy tele van csimasszal, ezért teleszórtam a gödröt bazudinnal, de szerintem ez nem lesz hatékony, ha volna erre a problémára ötlete valakinek azt nagyon megköszönném.
A másik kérdés, hogy háromévesen normális-e az 1db termés?
süti beállítások módosítása